Časté dotazy (FAQ)
ČASTÉ DOTAZY (FAQ)
FACEBOOK SKUPINA:
Jak se přihlásit do Facebook skupinky?
- Úplně jednoduše – klikněte ZDE a následně v pravém horním rohu klikněte na tlačítko „Přidat se ke skupině.“ Po přidání se ke skupině Vaši žádost schválím a hned vidíte celý obsah.
OBJEDNÁVKY:
Jak si mohu objednat zboží?
- Zboží lze objednat jen ve chvílích, kdy je spuštěna hromadná objednávka – což uvidíte hned na úvodní stránce skupinky.
- Jakmile je hromadná objednávka spuštěna, stačí jen pod ten příspěvek napsat do komentáře Váši objednávku.
Kdy objednávku obdržím?
- Jedná se o hromadné objednávky zboží ze zahraničí, proto je dodání delší. Od objednání dorazí objednávka do 14 dnů ke mně a následně zboží odesílám k Vám. Takže maximálně do 3 týdnů máte zboží u sebe.
PLATBA:
Jak probíhá platba?
- Po ukončení hromadné objednávky, kontaktuji každého přes Messenger ohledně zaslání údajů k Zásilkovně. Po zjištění všech dodacích informací Vám zašlu na Messenger fakturu. Platba probíhá pouze bankovním převodem, tato platba je zdarma. Případné osobní převzetí, po platbě předem, v Dobříši nebo v Rybníkách je zdarma.
DOPRAVA:
Jak objednávky zasíláte?
- Všechny objednávky zasílám přes Zásilkovnu. Cena této dopravy je 85,- Kč. Doba doručení se pak pohybuje v rozmezí 1–2 pracovní dnů. Konkrétní možnosti dopravy se dozvíte na stránce Doprava a platba.
REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
Zboží v objednávce mi přišlo poškozené, poničené?
- Důležité je neodstřihávat cedulky ani visačky!!! Pokud Vám přišlo poničené zboží, kontaktujte mě na Messengeru.
- Já Vám zašlu údaje k Zásilkovně a Vy mi poničené zboží zašlete zpět – dopravu hradím já. Za poničené zboží Vám vrátím peníze v plné výši.
Nenašli jste zde odpověď na svoji otázku? Tak mě kontaktujte ;).